Friday, July 17, 2009

am blog deci exist? nu

1. scafandru va uraste pe toti
2. desi nu o stiti, intr-un fel sau altul probabil sunt deja seful vostru(vom reveni asupra acestui aspect in viitor)
3. scafandru uraste blogurile si 95% din cei ce scriu bloguri iar ceea ce cititi acum nu este un blog ci mai degraba un semnal de alarma tras la adresa amatorilor de bloguri

Cine este Scafandru?

Inca unu' caruia ii place sa vorbeasca despre sine la persoana a3a? - da
Inca un intelect lent care doreste sa iasa in fata folosind cuvinte cu 5 silabe postand pe un site unde alte intelecte, tot atat de lente, vin si ele sa-si contemple lipsitele de esenta asa zise creatii literare si sa-si intampine hoardele de fani pe jumatate analfabeti? - nu
Sa fie oare Scafandru una dintre acele persoane care incearca sa combata focul cu foc? - da

Cum adica sa combata focul cu foc? ei bine in acest moment ridic palaria in fata celor care nu si-au pus aceasta intrebare si ii rasplatesc cu sarcasmul ce urmeaza,iar pentru cei mai multi dintre voi si anume cei care chiar aveti nevoie de un raspuns la aceasta intrebare, raspunsul meu este simplu: as fi scris ce am de spus legat de bloguri intr-o carte si nu pe blogspot insa 90% dintre voi nu ati citit Luceafarul, ati sarit direct la rezumatul de pe referat.ro caci la poezie v-ati uitat ca la un cod de bare.

Epuizanta lectura se incheie aici, iar daca mai aveti tupeu, poftiti si maine.




P.S: In timp ce ma pregateam sa dau PUBLICATI POSTARE ma suna Marius(unul din cei mai buni prieteni ai mei, un om cu un coeficient de inteligenta peste medie)

Marius: Ce faci?
Eu: Uite, tocmai mi-am facut blog.
Marius: Ba, n-ai ce face.

5 comments:

  1. daca nu va face revolutie acest manifest al meu contra blogurilor, macar sa faca publicitate, nu?

    ReplyDelete
  2. way to go mate!

    rog a se asculta si Scrisoare catre liceeni - Tudor Chirila

    ReplyDelete